onlyamyy

Direktlänk till inlägg 3 november 2010

3 November 2010

Av Amelie Lykkegaard - 3 november 2010 16:49

Hejhej alla ;*


idag har jag tagit det lungt och tittat på filmer såg inte klart '' I rymmden finns inga känslor och vampyrer sufer'' för dom var jätte dåliga -.- men nu har jag precis sätt klart '' The last song'' en jätte bra film och jätte sorlig någon film alla borde se ;)


senare blir det träning inte jätte kul vi ska ha fys-träning (gillar inte) 


Imn blir det bio med efterlängtade Thell och Tuppen kanske Erica skulle vara med men jag vet inte vi ska se ''peranormal activity 2'' 


ja har nog inte mycket mer att säga förutom att ikväll kanske det blir någon av dessa filmerna 


1.Späck

2. Snabba cash

3. Sebbe 


pusspuss biitches   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amelie Lykkegaard - 9 maj 2011 08:17

hejhej alla som fortfarande läser här :P   jag skulle ju blogga här också men de har inte funkat xD   men nu gör jag ett litet inlägg om min första bloggtävling på den andra bloggen  klicka här där finns mer information :)   puss&kram A...

Av Amelie Lykkegaard - 5 mars 2011 20:13

hejhej som innan har jag gjort en ny blogg för den andra belv dålig den nya heter http://amelielykkegaard.devote.se   men jag funderar på att blogga på båda men kommer inte skriva om samma saker  jag skriver något på den ena och något annat här...

Av Amelie Lykkegaard - 12 november 2010 21:07

HEJHEJ alla Idag vill jag bara säga att jag inte kommer vara på denna bloggen längre har gjort en ny så kommer nog bara vara på den nu ;)   för er som vill veta så heter den http://alykkegaard.devote.se  pusspuss biitches ...

Av Amelie Lykkegaard - 10 november 2010 14:38

Hejhej ;) Idag har varigt sjukt roligt under skolan då ;)  hade först NO (boooooooring) sen hade vi håltimme från 09.10 till 13.00 sen hade vi engelska och då gjorde vi inget sen hade vi IUP (klass råd) och då gjorde vi inget igen så nu sitter...

Av Amelie Lykkegaard - 5 november 2010 12:42

hejhej ;* idag har jag inte hunnit göra så mycket har bara smsat med min älskling § och tänkt på igår ;) senare idag blir det träning och imn blir det Dalhemscupen det ska bli kul :D  snart är höstlovet slut ;(  har inte så mycket mer a...

Presentation


Älskar kille fkn määst §

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska ha för vecka efter kompisveckan ?
 Veckansblogg
 veckanslåt
 annat förslag skriv det i frågerutan ;)

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards