onlyamyy

Alla inlägg under juli 2010

Av Amelie Lykkegaard - 29 juli 2010 21:25

varje dag varje natt så drömmer jag om dig, när du du är 10000mil 1000m när du är 20m när du är breve mig så saknar jag dig. 14 juli ett magiskt datum. Det är nu. Det är för alltid. hade du försvunnet hade jag det också. Utan dig vad är jag då ?

alla tjejer jag vatt ihop med har jag förr eller senare tröttnat på, men dig tröttnar man aldrig på.


Ditt leende får mig o le. Slutar du och le så så slutar jag också le. När du är breve mig så värms hela in kropp upp..

Tror ente på kärlek vid första ögonkastet. Men nu så gör jag det, trodde aldrig du ville ha mig trodde jag va för simpelför dig men nej. Du har bevisat vad äkta kärlek är

3 ord 1 mening 12 bokstäver  Jag älskar dig


allt jag skriver nu kommer rakt från hjärtat vi två livet ut :*



av: Kevin Gullstran


låten jag fick av älskling ;*

Av Amelie Lykkegaard - 22 juli 2010 13:44

saknar min Kevin sjukt mke


Jag klarar ente av att leva en timme en minut eller en sekund utan dig jag har varigt utan dig i nästan en vecka nu jag saknar dej så jävla mke jag klara mig ente längre utan dig !!



Älskar dej sjukt mke


från den 14/7 finns det inget slut !

Av Amelie Lykkegaard - 16 juli 2010 09:24

Vart ska jag börja när man älskar någon, jag vill aldrig släppa tagget om dig jag vill alltid älska dig, Jag är alltid nära dig för jag kommer alltid finnas i ditt hjärta. Mitt hjärta slår för dig och kommer föralltid göra det .

Korta ord blir långa när jag säger att jag älskar dig .

Du är stjärnan som föll från himlen ner till jorden utan dig skulle jag bara vara en av miljonen.


Om jag fölorar dig förlorar jag tiden att leva, Jag kommer göra allt för att vi ska leva förevigt

                                                 

                  Älskar dig Kevin Gullstran




Från den 14/7.-2010 finns det inget slut ♥ !


Av Amelie Lykkegaard - 13 juli 2010 13:04

jaha då kom man tbx från kollo och saknar alla sjukt mke !! :(


här kommer lite bilder


  Kevin <3   Kevin S &' Fredrik <3   Kevin och Danne

bilder från sistamys   jag 

  jag   Kevin <3   Shayla & Pyy <3   Kevin <3   Stugfesten   stugfesten  

zombi bilder Kevin 

  Jonathan Kevin och Rickard <3   jonathan kevin Rickard (tror jag)   

Tvlilingaran <3 

  tvilling 1 <3 tror jag :$   tvilling 2 tror jag :$   Kevin <3 

Pyy & Elin <3




Fan vad jag kommer sakna alla hoppas jag får träffa er snart igen !!


Saknar er få fkn mke just nu och kommer alltid göra det !! 

Presentation


Älskar kille fkn määst §

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska ha för vecka efter kompisveckan ?
 Veckansblogg
 veckanslåt
 annat förslag skriv det i frågerutan ;)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards