onlyamyy

Alla inlägg under september 2010

Av Amelie Lykkegaard - 23 september 2010 18:17

Den fucking bästa studiodagen x'D


Dagen började kl 9 i morse brevid challe


sen fixade vi oss ;)

drog till bussen till arlöv

hahah stack till mergim Mathias och Amandas skola x'D

sjukt kul Mergim och Mathias visste inget så dom blev glad och ja för att vi kom :D

sen så var man där i typ 2 timmar kanske c(: (kommer bilder sen)


sen stack jag och challe för det blev för mke det blev lixom värsta förhöret ;O

ja vi stack till entrén hade kanska kul sen stack vi till mobila så köpte jag mitt Graffiti c(:


och nu sitter man här :D


tack för dagen alla


Här kommer bilderna


challe på mobilia    hihi

Mathias



 

Mathias



Mergim



   

Mathias


 

Challe och jag innan vi stack


  

Jag innan vi stack





PussPuss

Av Amelie Lykkegaard - 22 september 2010 18:06

Dagen började kl 5 i morse med bråk men kära kevin det gick inte specielt bra så jag gjorde slut .. "/


i skolan mådde jag skit dåligt ..

men har ju mina systrar och broshor c(:


so: höll på att somna ;O

sen kommer jag typ inte igå va med min älskade bror oliver :D snackade med han han fick mig värkligen att må bra

och challe gör mig alltid glad :D


hahhaha skolan va fan sjuk och hatar den fucking läraren ;O

Saso svär någon gång kommer jag sätta ditt dig c(: (pahahahah)


snart ska man sticka till träningen sen hem ducha hem till challe och kanske träffa sina c(:


Imn blir det mer att skriva om för då har jag studiodag :D


pusspuss §

;*

Av Amelie Lykkegaard - 14 september 2010 19:31

hellu <3


Idag har det gått 2 månader med älskade kevin §

har inte gjort något specielt idag -.- (som vanling)


 men hela veckan är man nästan upptagen


Onsdag: skolan och träning

Torsdag:skola och dömma

Fredag: vet inte "/

Lördag:Handboll tror jag (Y)

Söndag:chilla som fan ;)



så ser resten utav min vecka ut ;)


va hos tandläkaren idag fick gummiband för att fixa mina tänder stör mig som fan på den -.- men jag över lever ...


kanske har något roligt att skriva om imn ;)


pusspuss biitches

Av Amelie Lykkegaard - 10 september 2010 23:16

dagen:

skola

dog av flabb på IUP (klass råd)

sen hem

packa

stack till pappa

till lb och ta profil bild

hem

såg karate kid ;)

snackade med älskling §


och nu här


imn blir det middag med pappa mia sebbe hanna och kanske kevin §


men imn blir det

Nya tag, Nya drag, Nya misstag men det klara jag av det är ju en vanlig dag


Godnatt


pusspuss Biitches

Av Amelie Lykkegaard - 5 september 2010 22:27

hellu alla läsare


det har varigt en lång dag idag

jag och mamma åkte till burlöv för att vi skulle köpa tigers tröjan till mig men den fanns ente ;(

så nu har vi beställt den (Jippi)


men nu ska jag gå och lägga mig har en lång skol dag framför mig imn börjar 9.15 -.- (neeeej)



ajja godnatt alla sov sött ;)

Av Amelie Lykkegaard - 4 september 2010 23:09



Fan vad jag älskar dig

Presentation


Älskar kille fkn määst §

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska ha för vecka efter kompisveckan ?
 Veckansblogg
 veckanslåt
 annat förslag skriv det i frågerutan ;)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards