onlyamyy

Alla inlägg under juni 2010

Av Amelie Lykkegaard - 30 juni 2010 00:17

Jaha idag åker man på kollo (:


sissta tiden vid datan på 2 veckor

kommer sakna världens underbaaste person You are my life !


men kommer nog ha kul har ju min syster där (pyy) §


Kommer sakna alla ! §


pusspuss bitches !

Av Amelie Lykkegaard - 28 juni 2010 22:15

Jag lovar fan vad mitt liv skulle ha varigt skit utan dig ..


denna dagen har varigt så jävla sjuk jag älskar dig så jälva mycke

vi gick till lb med maxi så jävla kul vi hade  sen jag bara uhee  helt sen


vi gick tbx snackade skit som vanligt §


Denna dagen är fan oförklarig ´för så jävla roligt vi har haft


och nu ska vi göra en låt också ''Bögarna''


Så jävla Kungliga vi är ! ;**




Älskar dig Sara Persson

Av Amelie Lykkegaard - 26 juni 2010 15:08

livet går vidare utan dig vid min sida


Livet var mke bättre utan dig vid min sida livet har gått framåt ..



Onöding att göra en sån liten sak till en stor sak som ente äns har med dig att göra och vadå att du har get för många chanser till mig utan att jag vet vad jag har gjort ..

ge mig en sak som har gått över ''gränsen''


du är patetisk och snackar skit om tyyp alla bakom ryggen du kommer stå ensam kvar men kom ente till mig när du behöver någon jag täller ente upp för dig längre


om det är någon som borde vara sur är det jag men det är precis som innan om din så kallade bästa vän blir sur på mig måste du också vara det stör mig på sånna va kanske sån inna men jag har förändrats jag har växt upp


Lev ditt eget liv istället för att hålla på så här


Livte går vidare mina tårar rinner ente för dig för du är patetisk !

Av Amelie Lykkegaard - 24 juni 2010 22:13

sjuk dag <3


hade riktigt roligt med evelina <3


vi är ente så ofta längre men det ska vi ändra på <3



här kommer lite bilder på eve när hon har roligt ;)


        




älskar dej till max § 

Av Amelie Lykkegaard - 14 juni 2010 21:47

Idag fyller Jasmine sötnos 13 år  Grattis




älskar dej hoppas du får en bra dag <3

Av Amelie Lykkegaard - 6 juni 2010 21:09

dagen med alle §§


över sjukt


va med alle hade över roligt över siick jag svär kändes som om jag var full


snack med alla som kom förbi över roligt


Jag:shuuu

EN:va ?

J:SHUUU !

E:hej ?

J:vad heter du ?

E:bla bla bal

J:okejj,, Solen stecker här i malmö sweden xD

E:ja

J:tjingeling

E:thingeling ?

J:pusspuss

E:pusspuss ?

J:strulStrul

E:va ?!

J: hejdå

E:jajja




sen jag och alle dör av flbb

och nu har vi skämmt ut oss för hela skolan :$



sjuk dag tack för dagen §§§


pusspuss Biatches

Av Amelie Lykkegaard - 4 juni 2010 21:38

Dagen <3


Först skola var ute hela tiden och sola och blivigt brun (stolt)


efter skolan hem och packa till pappa


hem till pappa lämna väskan och sen Armin bror §


va med han hela dan hade ändå sjukt ballt


kommer sakna dej nu när du åker bror §



Älsakrdejj Brushan §


  

Presentation


Älskar kille fkn määst §

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska ha för vecka efter kompisveckan ?
 Veckansblogg
 veckanslåt
 annat förslag skriv det i frågerutan ;)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards