onlyamyy

Alla inlägg under maj 2010

Av Amelie Lykkegaard - 30 maj 2010 16:51

jaha lång dag igår var i helsingborg och spelade beachhandboll

roligt roligt fast lite tråkigt för att vi entre mötte vårt  första lag i final



mitt lag vann ch häär kommer lite bilder §

jättebra spelat alla

 och vi har ente äns övat på sand (:




lag 1 och lag 2 :) 

efter finalen (:

    

vårt lag 

D

Av Amelie Lykkegaard - 28 maj 2010 21:37

Dagens låt :)


Av Amelie Lykkegaard - 28 maj 2010 15:09

heeeeellllooooo


ska till papap idag över natten




imn ska man till helsingborg och spela cup

hoppas det går bra för oss :)


ett lycka till kanske ?





~ can not believe some peopel ~




pusspuss



Av Amelie Lykkegaard - 24 maj 2010 20:00

innan träningen mä eleni §

hade skit roligt och nu kommer det lite bilder

Älskardejj



              




tack för dagen gumman §§



pusspuss §  

Av Amelie Lykkegaard - 22 maj 2010 19:34

heeeeelllllllooooo §


idag har varigt en sjuk lång dag har haft cup


97:orna kom till final och vann där sen skulle jag och threse vidare till 96:orna för att sepla finalen där


stog tyyp ute i 2min inann jag fick komma in och spela mä dom


gjorde två mål :D (stolt)


och vann mä 96:orna också §


så jag och threse fick två guld :D


ente för att skryta men jajja :)

en herlig dag med tjejera igen ;)


§§ ÄLSKAR ER TJEJER §§

Av Amelie Lykkegaard - 19 maj 2010 16:03

Om jag bara vågar


om jag bara vågar skulle jag kommit längre i livet men det är något fel på mej för jag vågar ente gå fram till dej som jag har kännt hela mitt liv du är kille jag älskar men nog ente kan få ,,


Älskar killen Fkn Mest




pusspuss §

Av Amelie Lykkegaard - 18 maj 2010 21:31

Min vän


du är min vänden ända jag litar på den ända jag berättar allt för om jag förlorar dej förlorar jag allt, har kännt dej i över 7 år du är den ända vän jag aldirg vill skiljas från


Du är min vän & den jag vill ha kvar


Tanken


tänk dej tanken utan dej, jag skulle ente kunna leva då,tänk dej tanken utan kärleken mellan oss två,om du ente fans skulle kärleken vara död för mej ,tanken utan dej vid min sida skulle vara meningslös utan dej.


det är därför jag har dej


av:Amelie Mårtensson

Presentation


Älskar kille fkn määst §

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska ha för vecka efter kompisveckan ?
 Veckansblogg
 veckanslåt
 annat förslag skriv det i frågerutan ;)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards